Od 22.04-04.05 sklep stacjonarny będzie nieczynny. Sklep internetowy będzie działał bez zmian. Zapraszamy do zakupów online!

Jesteś tutaj: Strona głównaInformacje o projekcie

Informacje o projekcie

Tytuł projektu

Wdrożenie procesu cyfryzacji w przedsiębiorstwie poprzez stworzenie oprogramowania na urządzenia mobilne.

Krótki opis projektu

Przedmiotem projektu Wnioskodawcy jest zakup wartości niematerialnych i prawnych, środków trwałych oraz usług szkoleniowych w celu wdrożenia innowacyjnego procesu mającego na celu zwiększenie wykorzystania technologii cyfrowych w przedsiębiorstwie BD. FURNITURE BARTOSZ DOMIERACKI.

Wdrożona innowacja procesowa polega na:

  • wdrożeniu systemu do obsługi obiegu elektronicznego i aplikacji mobilnych dla kierowców i klientów w przedsiębiorstwie,
  • wdrożenie płatności bezgotówkowych w sklepie oraz elektronicznego obiegu dokumentów,
  • zachowanie środków ostrożności w warunkach epidemii chorób zakaźnych u ludzi poprzez zmianę organizacji pracy pracowników oraz ich wzajemnych kontaktów.

Obecnie kierowcy otrzymują papierowe wersje punktów (doręczeń) trasy, zamienione to zostanie na funkcjonalność w aplikacji. Elektroniczna postać trasy doręczeń będzie również umożliwiać zmiany w niej nawet w trakcie jazdy, bez konieczności angażowania kierowcy w działania z tym związane - co zaoszczędzi jego czas i zwiększy bezpieczeństwo. Stworzenie i rozwinięcie wewnętrznej bazy danych, wraz z panelem zamówień oraz stanami magazynowymi pozwoli na ograniczenie kontaktów pomiędzy pracownikami firmy z różnych działów, a także ograniczy “papierowy” obieg dokumentów.

W ramach projektu zostaną poniesione następujące wydatki:

I. Wartości niematerialne i prawne:
1. Zakup usługi programistycznej związanej ze stworzeniem systemu do obsługi obiegu elektronicznego i aplikacji mobilnych dla kierowców i klientów - 1 szt.

II. Środki trwałe:
2. Zakup uchwytów do tabletów - 2 szt.
3. Zakup specjalistycznych tabletów (odporność na trudne warunki pracy) - 2 szt.
4. Zakup terminali płatniczych dla kierowców - 2 szt.

III. Szkolenia:
5. Zakup specjalistycznej usługi szkoleniowej w formie szkolenia pracowników z obsługi systemu obiegu elektronicznego i aplikacji mobilnej - 1 szt.

Cel projektu

Celem projektu jest wdrożenie procesu cyfryzacji w przedsiębiorstwie poprzez stworzenie oprogramowania na urządzenia mobilne, które umożliwi Klientom sprawdzenie czasu pozostałego do doręczenia mebli, pobieranie dokumentów (dowód zakupu, gwarancja, inne dokumenty finansowe i reklamacyjne) w formie wyłącznie elektronicznej. Dodatkowo oprogramowanie będzie umożliwiało szybkie uruchomienie połączenia telefonicznego z kierowcą. Oprogramowanie będzie wyposażone w możliwość opłacenia zamówienia elektronicznie a wykorzystanie dodatkowego terminala płatniczego również zbliżeniowo. Dzięki tym rozwiązaniom wycofane z obiegu zostaną fizyczne papierowe wersje dokumentów, a cała komunikacja zrealizowana będzie w formie elektronicznej – co jeszcze lepiej dostosuje firmę do wymogów związanych z ograniczaniem kontaktów w czasie pandemii. Dodatkowym modułem oprogramowania mobilnego będzie możliwość śledzenia pojazdów z punktu widzenia zarządzania flotą pojazdów i zmianami w ich trasach.

Całkowity koszt projektu: 224 056,00 zł
Dofinansowanie projektu z UE: 190 447,60 zł

Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19.

Informacje o projekcie Informacje o projekcie
Zobacz nasz konfigurator kolorów mebli!
Kanały płatności DotPay
Informacje o projekcie Informacje o projekcie