Najczęściej zadawane pytania - FAQ – BatDom.pl
Jesteś tutaj: Strona głównaFAQ – najczęściej zadawane pytania

FAQ – najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób i w jakim terminie należy zapłacić za meble?

Istnieje kilka możliwości. Klient może zapłacić za pomocą płatności elektronicznej, przelewem lub karta kredytową. Może również zapłacić przy odbiorze i żaden ze sposobów płatności nie ma wpływu na czas, w którym zamówienie zostanie zrealizowane. Wyjątek stanowią tutaj zakupy na raty, kiedy to z wysyłką towaru czekamy aż bank poinformuje nas o pozytywnej decyzji kredytowej. Sprawdź szczegóły »

Ile czasu trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia realizujemy w 2-3 tygodnie. Sporadycznie termin wynosi 1-2 tygodnie. W takiej sytuacji natychmiast kontaktujemy się z Klientem. Zamówione meble dostarczamy w weekendy. To termin najdogodniejszy dla większości naszych Klientów. O dokładnym terminie informujemy zawsze z 4-5 dniowym wyprzedzeniem.

Czy istnieje możliwość stworzenia własnego zestawu lub modyfikacji wybranego zestawu z oferty sklepu?

Oczywiście. Każdy z naszych zestawów Klient może w dowolny sposób zmodyfikować, wybierając do zestawu inny model krzeseł lub zmieniając stół. W takim wypadku najlepszym rozwiązaniem jest skontaktowanie się z pracownikami sklepu.

W jaki sposób można złożyć zamówienie?

Największą trudnością w złożeniu zamówienia w naszym sklepie jest sam wybór mebli, których szeroka oferta powoduje, że często trudno Klientom podjąć decyzję, który z naszych rewelacyjnych mebli wybrać. Kiedy decyzja zapadnie, pozostaje już tylko określenie rozmiaru zamawianych mebli i dodanie ich do koszyka. Od razu można wybrać również tapicerkę oraz wybarwienie lub można też telefonicznie ustalić to z pracownikiem sklepu po złożeniu zamówienia. Jeśli chodzi o wysłanie zamówienia to sprowadza się to do wypełnienia krótkiego formularza, w którym należy określić sposób dostarczenia mebli, rodzaj płatności, podać dane do wysyłki oraz faktury, jeśli jest ona potrzebna Klientowi oraz zaakceptować regulamin. W tym momencie złożenie zamówienia jest już gotowe i pozostaje jedynie oczekiwanie na dostarczenie mebli. Dodatkowe informacje odnośnie zamówień można znaleźć w naszym regulaminie.

Jakie są koszty przesyłki lub transportu?

Nasz sklep posiada własny transport, którym dostarczenie mebli na terenie całego kraju kosztuje 120 PLN. Nasz transport to gwarancja bezpieczeństwa, które zapewnia profesjonalne zapakowanie towaru. Jeśli Klient zamawia wyłącznie krzesła, to w naszej ofercie jest również transport firmą kurierską DPD. Koszt takiej przesyłki zależny jest od liczby krzeseł i wynosi: 1 krzesło - 25 PLN, 2 krzesła - 45 PLN, 3 krzesła - 70 PLN, 4 krzesła - 90 PLN. Przy zamówieniach 5 i więcej sztuk krzeseł koszt transportu jest stały i wynosi 120 PLN.

Czy istnieje możliwość otrzymania bezpłatnych próbek tapicerek oraz wybarwienia drewna przed złożeniem zamówienia?

Tak, każdy zainteresowany Klient może otrzymać od nas bezpłatne próbki. Wystarczy, że prześle nam swój adres oraz listę próbników, jakie pragnie otrzymać, a wyślemy je do niego pocztą. Potem można je nam odesłać za pośrednictwem poczty lub przekazać kierowcy, kiedy ten dostarczy zamówione meble. Zamów bezpłatne próbki tapicerek »

Czy cena mebli obejmuje również cenę wniesienia ich do domu?

Niestety nie. Dodatkową usługę wniesienia mebli w cenie 30 zł niezależnie od wielkości zamówienia i miejsca dostawy dodasz w koszyku.

W jaki sposób sklep dostarcza zamówiony towar?

Gros mebli dostarczamy własnym transportem na adres podany przez Klienta w formularzu zamówienia. Nasz samochód jest specjalnie dostosowany do przewożenia mebli, co gwarantuje otrzymanie towaru w idealnym stanie. Krzesła możemy również wysłać firmą kurierską DPD.

Czy gwarancja obejmuje prezentowane w ofercie meble?

Naturalnie. Wszystkie nasze meble objęte są dwuletnią gwarancją, której podstawę stanowi otrzymana wraz z meblami, wypełniona, podpisana oraz opatrzona pieczątką karta gwarancyjna.

Z jakich materiałów wykonane są meble z oferty sklepu?

Przeważnie materiałem jest lite drewno. Blaty stołów zrobione są z oklejonej naturalną drewnianą okleiną płyty fornirowej (podstawą nóg stołu jest lite drewno).

Czy istnieje możliwość obicia krzeseł przesłanym przez Klienta materiałem?

Naturalnie. Jeśli Klient prześle swój materiał, to bez żadnego problemu tapicer użyje go do obicia zamówionych krzeseł.

Czy w przypadku zamówienia kilku różnych mebli będą one miały identyczne wybarwienia?

Oczywiście. Zamówione meble będą miały identyczną barwę. Istnieje w dodatku możliwość dopasowania barwy drewna zamawianych mebli do koloru mebli, które zostały zakupione wcześniej. W takim wypadku wystarczy przesłać do nas próbki wybarwienia (szafy, regału, itd.), a Klient może być pewny, że postaramy się dobrać do nich identyczny odcień stołu, krzeseł, itd.

Potrzebujesz pomocy? Masz pytania?


Nasza infolinia
52 524 07 75
pn-pt 8-17, sb 9-14 530 929 925 pn-pt 8-17, sb 9-14

Nie tylko w internecie


Nasze meble można obejrzeć w Bydgoszczy w salonie na ul. Nakielskiej 89 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00.
Zobacz nasz konfigurator kolorów mebli!
Opinie klientów
Bardzo dobry!
5,0
127 opinii
Płatności elektroniczne DotPay Kanały płatności DotPay