Najczęściej zadawane pytania - FAQ – BatDom.pl
Jesteś tutaj: Strona głównaFAQ - Najczęściej zadawane pytania

FAQ – najczęściej zadawane pytania

Gdzie mogę zobaczyć wasze meble?

Jesteśmy sklepem internetowymi nie posiadamy handlowych punktów stacjonarnych. Nie współpracujemy tez z żadnymi sieciami meblowymi. Dla wygody tych z Państwa, którzy chcą zobaczyć meble „na żywo” stworzyliśmy wystawkę przyprodukcyjną przy ul. Drzewnej 2 na Lisim Ogonie pod Bydgoszczą. Mogą tu Państwo zobaczyć około 80% wszystkich naszych produktów. Dodatkowo umożliwiamy bezpłatne zamawianie próbek wybranych wybarwień i materiałów obiciowych poprzez formularz dostępny po kliknięciu w przycisk „zamów próbki gratis”, dostępny przy każdym z zamawianych mebli.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Realizacja zamówienia trwa od 2-3 tygodni. Zdarzają się krótsze terminy - nawet 1-2 tygodnie. W okresie okołoświątecznym (święta Wielkanocne i Bożego Narodzenia) terminy dostaw mogą ulec wydłużeniu - do 4-5 tygodni od złożenia zamówienia. Wyjątkiem są sytuacje, gdy opóźnienie wynika z braku surowca (drewno, wybrany materiał obiciowy). Wówczas kontaktujemy się telefonicznie informując o szacowanym terminie realizacji, a przy przedłużającej się sytuacji – odpowiednia informacja jest umieszczona na stronie.

Czy dostanę informację o dostawie?

Dostawa mebli najczęściej odbywa się w weekendy (sobota-niedziela) - to najdogodniejszy termin dla większości Klientów. Za każdym razem o terminie dostawy informujemy telefonicznie z 4-5 dniowym wyprzedzeniem. Dostawy realizujemy w przedziale godzin 7-21. Konkretną godzinę podajemy telefonicznie w dniu dostawy.
W przypadku dostawy firmą kurierską - meble docierają do Państwa w tygodniu. Powiadomienie o dostawie wysyłane jest przez przewoźnika SMS-em.

W jaki sposób dostarczacie zamówione meble?

W zdecydowanej większości przypadków meble przewozimy własnym transportem pod podany adres. Daje to gwarancję, że otrzymasz je w stanie nienaruszonym. Samochód jest specjalnie przygotowany do bezpiecznego przewożenia mebli. W wyjątkowych przypadkach, krzesła wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.

Czy mogę stworzyć własny zestaw, albo zmodyfikować wybrany ze sklepu?

Tak. Zestawy widoczne na naszej stronie internetowej są zestawami sugerowanymi. Każdy z nich można dowolnie modyfikować (wybierając inny rozmiar stołu, ilość krzeseł, kolorystykę drewna oraz tapicerkę).

Czy otrzymam bezpłatnie próbki wybarwienia drewna oraz tapicerek przed złożeniem zamówienia?

Tak. Wystarczy, że skorzystasz z formularza zamawiania próbek, gdzie zaznaczysz interesujące Cię wybarwienia i tapicerki oraz wpiszesz swój adres. Próbki wysyłamy in Postem w ciągu dwóch dni roboczych. Możesz je potem odesłać lub przekazać kierowcy przy okazji dostawy zamówionych mebli.

Czy jeśli zamówię kilka różnych mebli to ich wybarwienie będzie identyczne?

Tak. Wszystkie zamówione w tym samym czasie meble z zaznaczonym tym samym wybarwieniem będą miały ten sam kolor. Nasze stoły i krzesła malujemy natryskowo, co pozwala na uzyskanie idealnie spójnego koloru.
Wyjątek stanowi domawianie mebli. Ze względu na naturalny proces starzenia się drewna oraz brak wzoru (już posiadanych mebli) kolor może nieznacznie różnić się między kolejnymi partiami.

Z czego wykonane są wasze meble?

Nogi i skrzynie stołów oraz stelaże krzeseł to lite drewno bukowe lub dębowe (szczegóły zawsze są w opisie mebla). Siedziska oraz blaty to solidna płyta MDF pokryta naturalnym fornirem (najczęściej dębowym).

Czy mogę wysłać wam własny materiał do obicia krzeseł?

Oczywiście. Jeśli przyślesz nam swój materiał, tapicer obije nim zamówione krzesła. W celu ustalenia ilości tapicerki koniecznej do wykonania Twoich krzeseł skontaktuj się z nami.

Czy mogę kupić materiał obiciowy, w którym mam obite swoje krzesło/fotel?

Tak, oczywiście. Możemy sprzedać żądaną ilość materiału obiciowego. W celu ustalenia szczegółów – skontaktuj się z nami.

Czy mogę zamówić stół nierozkładany lub w innym rozmiarze niż na stronie?

Najczęściej nie stanowi to problemu. Jednak jako stół spoza oferty standardowej – nie będzie podlegał prawu zwrotu. Gwarancja pozostaje bez zmian. W celu ustalenia szczegółów – skontaktuj się z nami lub wpisz informację w „uwagi do zamówienia”.

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie w sklepie?

Najtrudniejszą rzeczą w złożeniu zamówienia jest sam wybór mebli - mamy ogromną ofertę przepięknych mebli i czasem trudno się zdecydować :)
Jak już wybierzesz wymarzone meble, określ ich rozmiar (wariant), kolorystykę (wybarwienie i tapicerkę) i dodaj je do koszyka. Możesz też zamówić meble bez podawania kolorów i jednocześnie zamówić próbki, podając wybarwienie i tapicerkę telefonicznie już po otrzymaniu próbek. Samo wysłanie zamówienia to wypełnienie prostego formularza, w którym wybierasz rodzaj płatności, sposób dostarczenia mebli, podajesz dane do wysyłki (i faktury jeśli jest potrzebna), akceptujesz nasz regulamin zakupów i gotowe.

Czy muszę się rejestrować w sklepie?

Absolutnie nie! Nie wymagamy rejestracji i zakładania konta. Szanujemy prywatność naszych klientów i prosimy tylko o te dane, które są nam potrzebne do realizacji zamówienia.

Jak i kiedy mam zapłacić za towar?

Wybór należy do Ciebie, możesz zapłacić przy pomocy płatności elektronicznych lub kartą kredytową przy składaniu zamówienia, przelewem w trakcie realizacji oraz przy odbiorze gotówką. Żadna z form płatności nie wpływa na cenę oraz czas realizacji zamówienia (wyjątkiem jest zakup na raty, wtedy czekamy aż dostaniesz pozytywną decyzje kredytową).

Jakie są koszty transportu lub przesyłki?

Koszt transportu mebli naszym własnym transportem na terenie całego kraju wynosi 180 PLN. Gwarantujemy bezpieczną dostawę i profesjonalne zapakowanie mebli. Same krzesła możemy również wysłać za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Koszty przesyłki są następujące: 1-2 krzesła - 50 PLN, 3-4 krzesła - 100 PLN, 5-6 krzeseł - 150 PLN. Powyżej 6 krzeseł zamówienie dostarczamy własnym transportem w cenie 180 PLN. Dodatkowo możliwa jest dostawa mebli na terenie Bydgoszczy w cenie 60 PLN.

Czy w cenie dostawy wliczona jest także cena wniesienia ich do mieszkania?

Niestety nie. Dodatkową usługę wniesienia mebli w cenie 30 PLN niezależnie od wielkości zamówienia i miejsca (piętra) dostawy znajdziesz w formularzu zamówienia. Usługa jest opcjonalna i dotyczy również wnoszenia do wskazanego garażu czy mieszkania parterowego.

Czy w cenie dostawy wliczone jest skręcanie?

Niestety nie. Nie mamy takiej usługi. Jednak krzesła przyjeżdżają do Państwa w całości. W przypadku stołów blaty i mechanizm rozkładania są już skręcone. Na czas transportu – nogi są osobno i przykręcenie ich jest po Państwa stronie (instrukcja jest załączona).

Czy meble, które są w ofercie, objęte są gwarancją?

Tak. Na wszystkie nasze meble udzielamy dwuletniej gwarancji. Podstawą gwarancji jest wypełniona, podpisana i podstemplowana karta gwarancyjna, którą otrzymasz wraz z meblami.
Wszelkie niezgodności towaru wystarczy zgłosić mailowo na adres reklamacje@batdom.pl, dołączyć zdjęcia i krótko opisać problem. Na maile odpowiadamy najczęściej w ciągu 1-2 dni roboczych.

Czy są to meble dobrej jakości?

Staramy się, aby produkowane przez nas meble odpowiadały jak najwyższym standardom. Dbamy o stałą współpracę z dostawcami drewna, materiałów obiciowych, bejc i farb oraz pozostałych komponentów. Stoły i krzesła produkujemy na indywidualne życzenie klienta, który wybiera ich rozmiar, ilość, wybarwienie i obicie. Cały proces trwa około trzy tygodnie, aby przejść przez wszystkie etapy produkcji (stolarnia, lakiernia, tapicernia, kontrola jakości, magazyn).
Bierzemy pełną odpowiedzialność za jakość wykonania mebli, dlatego mamy szybką procedurę reklamacji (droga mailowa, odpowiedź w dwa dni robocze).

Czy odnawiacie meble?

Jesteśmy firmą produkcyjną i możemy się podjąć odnowienia bądź przetapicerowania mebli, które zostały wyprodukowane u nas. Nie przyjmujemy zleceń na odnawianie pozostałych mebli.

Zobacz nasz konfigurator kolorów mebli!
Kanały płatności DotPay