Informacje o projekcie
Tytuł projektu
Wdrożenie procesu cyfryzacji w przedsiębiorstwie poprzez stworzenie oprogramowania na urządzenia
mobilne.
Krótki opis projektu
Przedmiotem projektu Wnioskodawcy jest zakup wartości niematerialnych i prawnych, środków trwałych
oraz usług szkoleniowych w celu wdrożenia innowacyjnego procesu mającego na celu zwiększenie
wykorzystania technologii cyfrowych w przedsiębiorstwie BD. FURNITURE BARTOSZ DOMIERACKI.
Wdrożona innowacja procesowa polega na:
-
wdrożeniu systemu do obsługi obiegu elektronicznego i aplikacji mobilnych dla kierowców i klientów w
przedsiębiorstwie,
-
wdrożenie płatności bezgotówkowych w sklepie oraz elektronicznego obiegu dokumentów,
-
zachowanie środków ostrożności w warunkach epidemii chorób zakaźnych u ludzi poprzez zmianę
organizacji pracy pracowników oraz ich wzajemnych kontaktów.
Obecnie kierowcy otrzymują papierowe wersje punktów (doręczeń) trasy, zamienione to zostanie na
funkcjonalność w aplikacji. Elektroniczna postać trasy doręczeń będzie również umożliwiać zmiany w niej
nawet w trakcie jazdy, bez konieczności angażowania kierowcy w działania z tym związane - co
zaoszczędzi jego czas i zwiększy bezpieczeństwo. Stworzenie i rozwinięcie wewnętrznej bazy danych, wraz z panelem zamówień oraz stanami
magazynowymi pozwoli na ograniczenie kontaktów pomiędzy pracownikami firmy z różnych działów, a
także ograniczy “papierowy” obieg dokumentów.
W ramach projektu zostaną poniesione następujące wydatki:
I. Wartości niematerialne i prawne:
1. Zakup usługi programistycznej związanej ze stworzeniem systemu do obsługi obiegu elektronicznego i
aplikacji mobilnych dla kierowców i klientów - 1 szt.
II. Środki trwałe:
2. Zakup uchwytów do tabletów - 2 szt.
3. Zakup specjalistycznych tabletów (odporność na trudne warunki pracy) - 2 szt.
4. Zakup terminali płatniczych dla kierowców - 2 szt.
III. Szkolenia:
5. Zakup specjalistycznej usługi szkoleniowej w formie szkolenia pracowników z obsługi systemu obiegu
elektronicznego i aplikacji mobilnej - 1 szt.
Cel projektu
Celem projektu jest wdrożenie procesu cyfryzacji w przedsiębiorstwie poprzez stworzenie
oprogramowania na urządzenia mobilne, które umożliwi Klientom sprawdzenie czasu pozostałego do
doręczenia mebli, pobieranie dokumentów (dowód zakupu, gwarancja, inne dokumenty finansowe i
reklamacyjne) w formie wyłącznie elektronicznej. Dodatkowo oprogramowanie będzie umożliwiało szybkie
uruchomienie połączenia telefonicznego z kierowcą. Oprogramowanie będzie wyposażone w możliwość
opłacenia zamówienia elektronicznie a wykorzystanie dodatkowego terminala płatniczego również
zbliżeniowo. Dzięki tym rozwiązaniom wycofane z obiegu zostaną fizyczne papierowe wersje
dokumentów, a cała komunikacja zrealizowana będzie w formie elektronicznej – co jeszcze lepiej dostosuje
firmę do wymogów związanych z ograniczaniem kontaktów w czasie pandemii. Dodatkowym modułem
oprogramowania mobilnego będzie możliwość śledzenia pojazdów z punktu widzenia zarządzania flotą
pojazdów i zmianami w ich trasach.
Całkowity koszt projektu: 224 056,00 zł
Dofinansowanie projektu z UE: 190 447,60 zł
Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19.